Unelmien makuuhuone & löytö lähistöltä



Naku tajusi lopuksi, ettei kukaan meistä sisustajista kokeillut loikoilla tuossa Unikulman sängyssä! Mikä vääryys! Minä ajattelin patistaa miehen osallistumaan (olen jäävännyt itseni) kilpailuun, me todellakin tarvitsemme uuden vuoteen.

Huutonetistä sen verran, että siellä on 1.7 miljoonaa tavaraa kaupan - postimerkistä rantatonttiin.
Ja kuten olen kertonut,itsekin myyn ja ostan siellä kun tarve tulee.

Kannattaa tutustua tarkoin kanssakumppanin saamaan palautteeseen. Itse teen kauppoja vain ja ainoastaan semmoisten tyyppien kanssa, joilta löytyy hyvää palautetta.
Palautteeseen tutustuminen on erittäin helppoa. Jokaisen nimimerkin taakse voi klikata ja lueskella sieltä, kuinka kauppa on käynyt. Jos joku kokee vaivalloiseksi huutokaupan, voi sieltä toki ostaa tai myydä kiinteällä hinnalla. Jokainen myyjä määrittelee sen itse.

Olen myynyt kerran jotain "osta heti"-toiminnollakin (useammin huutokaupalla), taisi olla Ikean Minnen rautasängyn. Sinne vaan myyntiin ja sitten kaverin luo syömään. Niin se olikin! Kotona illalla avasin koneen ja katsoin tilanteen, ja sänky oli ostettu. Seuraavana päivänä perhe tuli sen hakemaan ja sänky pääsi uuteen kotiin. Ja minä sain pikkusen rahaa tuhlattavaksi  ... 
... niin helppoa!

Sängyn päällä olevat kaksi ihanaa, pehmoista ja pesetettyä vintagetäkkiä hain Veräjämäestä, eli aika TODELLA läheltä, missä itse asumme. Ne tulivat kuin lahjana. Mikä munkki! Olin etsinyt vastaavia koko kampanjan ajan silmät ristissä koneella.

Kunnes ... ja aaaaw. Niin ihanat. Ja niin ihana myyjä. Terkkuja vaan, jos lueskelet blogiani. Olen linkittänyt blogin omaan huutonet - tunnukseeni. Minusta on kiva kertoa, minne ja kuka täällä huutelee.
Nämä täkit ostin esimerkiksi juurikin "osta heti" - hinnalla, ilman huutokauppaa.



Mukana myös Mrs. Jones & Bambula

Mukavaa perjantaita!
Viikonloppuna jälleen pikkuisen lisää.

2 comments

  1. Nuo vanhat tikatut täkit ovat kertakaikkiaan ihania! Meillä on muutamia mummoilta saatua. Tällä hetkellä lojuvat kaapin perällä, mutta poiskaan en henno heittää... :)

    ReplyDelete
  2. Aivan ihanan näköistä! :)

    ReplyDelete